Son zamanlarda sıkça karşılaşır olduğumuz “iletişim formları çalışmıyor” - “smtp problemi” – “mail gelmiyor” vb. bildirimler nedeniyle, bu makaleyi siz değerli müşterilerimiz için yazmayı zorunlu gördük. Bu nedenle, lütfen bu makalemizi dikkatle inceleyiniz.
Yazılımlarımızda bulunan iletişim formu, teklif formu, üyelik bildirimleri ve toplu mail gibi benzeri işlemler, standart olarak SMTP aracılığı ile e-posta ve parola doğrulamalı olarak çalışmaktadır. Yani, bunların çalışabilmesi için hostunuza ait çalışan bir e-posta ve parola ya sahip olmalısınız.
Buraya kadar hem fikir iseniz ve elinizde mevcut bir e-posta ve parolanız var ise, bunu yazılımlarımızdaki genel ayarlarda bulunan smtp bilgileri kısmına tanımladığınızda, sistem SORUNSUZ çalışır. Çünkü ilgili bölümler, Google üzerinde bulabileceğiniz standart smtp yapısı ile çalışmaktadır.
Eğer elinizdeki smtp bilgilerini girdiğiniz halde sistem çalışmıyorsa, bu sorunu host hizmeti aldığınız firma ile görüşmelisiniz. Yazılımı sizlere sunmadan önce bizler bu gibi şeyleri defalarca test edip stabilizasyonunu test etmiş ve onaylamış bulunmaktayız. Kaldı ki, yazılım sadece sizde değil, siz den önce satın almış müşterilerimizde de bulunmakta olup herhangi bir sorun yaşamamaktadırlar.
Yine de aklınızda bir soru işareti kalmaması için;
Aşağıdaki standart SMTP formunu indirerek ftp’nize yükleyip, mail bilgilerinizi tanımlayınız. (veya Google’den herhangi bir smtp form da indirebilirsiniz.)
Sonrasında bir test yapınız. Eğer mail başarı ile gönderilirse, sorun yazılımımızdan kaynaklanmaktadır. Eğer yine gönderilmiyorsa, bilin ki smtp sunucunuzda veya hostunuzu ilgilendiren farklı bir sorun var demektir. Direkt olarak çözümü, host hizmeti aldığınız firmadan istemelisiniz.
Bu soruna bizim yapabileceğimiz bir çözüm maalesef bulunmamaktadır.
Standart bir SMTP Formu: https://www.sitemio.com/files/test-smtp.zip
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,
Bir Destek Talebi Oluşturun.